Pierwszy raz zdecydowałam się na taką formę nauki i miałam dużo obaw. Jednak ten system okazała się bardzo wygodny i prosty w obsłudze. Możliwość nauki i zdawania egzaminów w wybranym przez siebie momencie jest świetnym rozwiązaniem dla ludzi pracujących i mających mało czasu. Bardzo ciekawie i przejrzyście nagrane wykłady co okazało się pomocne przy zdawaniu egzaminów.
Pozdrawiam
Joanna Bigas-Melzer

Pedagog, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego, nauczyciel akademicki na uczelniach pedagogicznych, autorka wielu publikacji, koordynatorka ogólnopolskich projektów, trener umiejętności psychospołecznych.
Doktor nauk społecznych w dziedzinie psychologii, seksuolog kliniczny, praktykująca psychoterapeutka poznawczo-behawioralną. Studia magisterskie i doktorskie ukończyła w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego. Absolwentka studiów podyplomowych „Pomoc psychologiczna w dziedzinie seksuologii” i Szkoły Psychoterapii Poznawczo – Behawioralnej. Pracownik naukowo-dydaktyczny Katedry Psychologii Klinicznej i Zdrowia Instytutu Psychologii Uniwersytetu Wrocławskiego. Autorka artykułów naukowych i kierownik projektów badawczych.
Doktor nauk społecznych w dziedzinie pedagogiki, adiunkt w Katedrze Pedagogiki Społecznej w Instytucie Pedagogiki Uniwersytetu Szczecińskiego, socjolog, socjoterapeuta, wychowawca – nauczyciel. W swoich obszarach badawczych koncentruje się wokół tematyki edukacji tanatologicznej i jej jakości oraz jej znaczenie dla prawidłowego rozwoju człowieka, a także wokół zagadnień budowania sieci wsparcia dla uczniów znajdujących się w sytuacjach trudnych.
